Para dar comezo a este blog dicir que, seguindo a diversos autores/as, consideramos que a orientación académica ten unha entidade propia en tanto que supón por un lado, unha orientación para o desenrolo da etapa académica do individuo e por outro, constitúe una etapa preparatoria previa o desempeño profesional.
Por elo, neste blog trataremos de proporcionar recursos e ferramentas os rapaces e rapazas para que ENCAMIÑEN as súas decisión.
Así, neste trataremos de englobar as funcións da orientación académica- profesional, que segundo Caballero (2005) son as seguintes:
• Función diagnóstica. Consiste en valorar e diagnosticar as necesidades do suxeito, para posibilitar o seu autocoñecemento e o desenrolo do seu proxecto vital.
• Función de axuda. Asesorar e aconsellar, proporcionarlle información útil e fiable…
• Función de planificación, organización e coordinación da intervención. É dicir, ter en conta os recursos dos que dispón, as axudas as que poden optar…para levar a cabo a súa decisión.
• Función de axuda. Asesorar e aconsellar, proporcionarlle información útil e fiable…
• Función de planificación, organización e coordinación da intervención. É dicir, ter en conta os recursos dos que dispón, as axudas as que poden optar…para levar a cabo a súa decisión.
• Función de avaliación e investigación da propia acción orientadora. Así, fomentaremos a participación dos rapaces e rapazas, que nos propoñan dúbidas, formas de mellorar, etc..
Parras, A., Madrigal, A. M., Redondo, S., Vale, P. e Navarro,E. (2009). Orientación educativa: fundamentos teóricos, modelos institucionales y nuevas perspectivas. España: SECRETARÍA GENERAL TÉCNICA.
No hay comentarios:
Publicar un comentario